Integrator Systemów IT / ICT

B-LABS !!!


Firma B-Telco znalazła się w grupie jednostek zajmujących się tworzeniem środowisk opartych na sztucznej inteligencji.
Pracujemy obecnie nad tworzeniem aplikacji środowiska holografii do obsługi niezależnych i autonomicznych punktów obsługi klienta. Naszą ambicją jest stworzenie własnej niezależnej platformy do obsługi holografii



B-Telco

B-TELCO jest Autoryzowanym Partnerem firmy Avaya, Microsoft Lync, NICE, Panasonic, IBM, Alcatel, Siemens, AudioCode i CISCO, specjalizujących się w projektach integracyjnych obejmujących rozwiązania telefonii IP oraz systemy Call Center i Contact Center. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie projektowania, dostawy, instalacji i integracji systemów teleinformatycznych, w szczególności zaawansowanych technologicznie rozwiązań telefonii IP jak również wdrażania i integracji systemów Call Center i Contact Center z systemami klasy CRM i ERP. .

Jesteśmy firmą, która świadczy usługi utrzymania systemów u dużych klientów z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, instytucji finansowych oraz instytucji administracji państwowej a także wielu innych przedsiębiorstw, które w swojej codziennej działalności wykorzystują zaawansowane technologicznie systemy teleinformatyczne.

Pracownicy naszej Firmy mają wieloletnie doświadczenie potwierdzone realizacjami złożonych projektów w Polsce jak też w Europie i Stanach Zjednoczonych oraz certyfikatami i autoryzacjami.

Integrator IT/ICT

Autorskie integracje systemów UC

Autorskie metody integracji software i hardware systemów telekomunikacyjnych Microsoft i AVAYA oparte o stworzony przez naszych inżynierów algorytm
Tworzenie aplikacji dedykowanych o obsługi Call/Contact Center
Stworzenie i rozwój aplikacji Call Center dla MS Lync

Ponad 15 letnia współpraca naszych inżynierów z działem rozwoju UC Microsoft oraz współpraca technologiczna w rozwoju produktów call/contact center światowego potentata firmy AVAYA.

INnowacyjność

B-Telco tworzy autorskie rozwiązania w dziedzinie Unified Communication

Rozwiązania aplikacyjne do obsługi Call/Contact Center - wdrożenie komunikacji głosu i obrazu opartej na holografii. W związku z faktem, że sztuczna inteligencja – AI – jest najnowszym trendem na światowym rynku IT, nasze środowisko wpisuje się w innowacje marketingowe. Wg danych marketingowych rynek aplikacji opartych o AI będzie główną dziedziną rozwoju rynku usług aplikacyjnych w najbliższych latach. W okresie ostatnich 3 lat pierwsze elementy zostały zaimplementowane w naszej firmie..

Współpraca z Politechniką Gdańską w celu optymalizacji przepustowości sieci LAN/WAN dla transmisji danych przetwarzanych dla potrzeb holografii.