Firma Innowacyjna
B-Telco od początku swojego istnienia stawia na innowacyjność oraz kreatywność.
Autorskie metody integracji software i hardware systemów telekomunikacyjnych Microsoft i AVAYA oparte o stworzony przez naszych inżynierów algorytm, Tworzenie aplikacji dedykowanych o obsługi Call/Contact Center, Stworzenie aplikacji Call Center pod MS Lync.
Stworzenie całkowicie nowej platformy B2B dla naszego klienta oparte na monitorowaniu aktywności klientów na stronach klienta – automatyczne tworzenie wstępnej oferty dla odbiorców – ponad 78% klientów skorzystało i zamówiło proponowany produkt – całość oparta na środowisku AVAYA/Microsoft oraz integracja platformy z CRM
Aplikacje i środowisko holografii 3D.
Tworzenie aplikacji, bądź środowisk opartych o sztuczna inteligencje - AI – jest przyszłością teleinformatyki. Już dziś 67% naukowców światowych twierdzi, że stworzenie autonomicznej AI jest kwestią najbliższych lat (wg większości opinii do 2040r). Nasi partnerzy biznesowi i technologiczni połączyli siły w 2016 roku w tworzeniu sztucznej inteligencji pod wspólną nazwą: Partnership on Aritificial Intelligence to Benefit and Society (5 gigantów: Google, IBM, Microsoft, Facebook i Amazon). Jako część zespołu Microsoft w tej dziedzinie wniesiemy ogromny wkład w rozwój globalny AI co w oczywisty sposób zwiększa innowacyjność technologiczną gospodarki w każdym obszarze. To doświadczenie wykorzystujemy w rozwijanych przez nas rozwiązaniach, które potencjalnie ze względu na innowacyjność technologii AI będzie miało przełomowy wpływ na innowacyjność gospodarki od regionalnej do międzynarodowej.
.